به منظور راحتی کار مراجعین، رژیم از طریق واتس اپ ارسال می شود. قبل از هرنوع واریزی حتما اول بین 12 تا 3 ظهر با مطب تماس بگیرید. شماره های مطب 22750414 و 22750449 می باشد. هیچگونه پیامی خوانده نمی شود و فقط باید با شماره های اصلی مظب تماس بگیرید

 

 شماره واتس اپ مطب ۰۹۳۰۸۰۵۶۴۶۷ می باشد.

شماره کارت: 6393461010110555 بانک سینا بنام رضا راست منش و عکس فیش ارسالی را بعد از راهنمایی گرفتن از خانم منشی باید به همین شماره واتس اپ کنید.

هیچگونه پیامی خوانده نمی شود و فقط باید با شماره های اصلی مظب تماس بگیرید

 

مقالات فارسی و همگاني دكتر راست منش

تصویر نادرست از تناسب اندام: مشغله جديد خانم هاي جوان!

تصویر نادرست از تناسب اندام: مشغله جديد خانم هاي جوان!

به قلم دكتر رضا راست منش، دكتراي تخصصي تغذيه و رژيم درماني بررسی‌های فراوان نشان می‌دهند که همین افراد از بیماری‌های ذهنی و جسمی‌‌خطرناکی رنج می‌‌برند و صرفا به دلیل درآمد و یا گاهی اوقات هیجانات گذرا برای نمایش زیبایی خود در این شغل قرار می‌‌گیرند.

دلايل رواني افت سرعت كاهش وزن در رژيم كاهش وزن

دلايل رواني افت سرعت كاهش وزن در رژيم كاهش وزن

به قلم دكتر رضا راست منش، دكتراي تخصصي تغذيه و رژيم درماني در كنار اينكه مسايلي همچون تطبيق بدن به رژيم كم كالري و دلايل فيزيولوژيك بسيار مهم است، يكي از مهمترين موانع كه حاصل نحوه رفتار خود ماست،‌ كاهش پايبندي به اجراي رژيم به همان خوبي روزهاي اول است.

درمان هاي چاقي شكمي كدامند؟

درمان هاي چاقي شكمي كدامند؟

به قلم دكتر رضا راست منش، دكتراي تخصصي تغذيه و رژيم درماني يك راه جديد هم براي لاغري موضعي وجود دارد كه در افرادي كه هنوز به مرز سالمندي و يائسگي نرسيده اند "ممكن" است جواب دهد و آن هم لاغري موضعي با رژيم هاي جامع نگر است.

ضرورت توجه والدين به تصوير ذهني نوجوانان

ضرورت توجه والدين به تصوير ذهني نوجوانان

به قلم دكتر رضا راست منش، دكتراي تخصصي تغذيه و رژيم درماني تصوير ذهني بدن مسئله اي است كه با وضعيت تغذيه اي بدن ارتباط بسيار نزديكي دارد. نوجوانان به دليل تغييرات سريع بدني اغلب احساس ناراحتي مي كنند. در همان حال تمايل زيادي به نزديك شدن به الگوهاي ايده آل خود دارند. احساس بد بودن در نوجوانان اغلب از وضعيت فيزيكي آنان ناشي مي شود. اين مسئله نوجوان را در معرض اختلالات جدي قرار مي دهد و تصميم آنان براي تغيير سرعت رشد يا تغيير ويژگي هاي بدنيشان ممكن است منجر به استفاده از رژيم هاي غذايي سخت با تاْثيرات منفي شود.

قلق هاي ناگفته رژيمي مدرن براي كسب بهترين نتيجه در كاهش وزن از ديدگاه دكتر راست منش

قلق هاي ناگفته رژيمي مدرن براي كسب بهترين نتيجه در كاهش وزن از ديدگاه دكتر راست منش

به قلم دكتر رضا راست منش، دكتراي تخصصي تغذيه و رژيم درماني آيا ما مي توانيم در محيطي كه همه افراد پرخوري مي كنند، كم خوري كنيم؟، آيا ما مي توانيم وقتي اطراف محل كارمان بوي هوسناك شيريني بلند مي شود از خوردن شيريني خودداري كنيم؟يا در خياباني كه غذاهاي هوسناك به ما چشمك مي زنند رژيم بگيريم؟ در رژيم غذايي مدرن، از شرايط فوق تحت عنوان شرايط مسموم براي رژيم ياد مي كنيم.

شرايط لازم براي كسب بهترين نتيجه در كاهش وزن از ديدگاه دكتر راست منش

شرايط لازم براي كسب بهترين نتيجه در كاهش وزن از ديدگاه دكتر راست منش

به قلم دكتر رضا راست منش، دكتراي تخصصي تغذيه و رژيم درماني بسياري از افراد همچنان اين برداشت قديمي از رژيم كاهش وزن را دارند كه گويي قرار است يك كم خوري تحميلي را تحمل بكنند؛ آن هم احتمالا با يك برگه رژيمي كه از اينترنت يا جايي به دست شان رسيده است. به اين مناسبت مصاحبه اي بسيار خواندني و جذاب با دكتر راست منش، دكتراي تخصصي تغذيه ترتيب داديم تا ما را با پيش شرط ها، شرايط عملي و رواني مدرن و لازم براي رژيم هاي كاهش وزن آشنا كنند.