به منظور راحتی کار مراجعین، رژیم از طریق واتس اپ ارسال می شود. قبل از هرنوع واریزی حتما اول بین 12 تا 3 ظهر با مطب تماس بگیرید. شماره های مطب 22750414 و 22750449 می باشد. هیچگونه پیامی خوانده نمی شود و فقط باید با شماره های اصلی مظب تماس بگیرید

 

 شماره واتس اپ مطب ۰۹۳۰۸۰۵۶۴۶۷ می باشد.

شماره کارت: 6393461010110555 بانک سینا بنام رضا راست منش و عکس فیش ارسالی را بعد از راهنمایی گرفتن از خانم منشی باید به همین شماره واتس اپ کنید.

هیچگونه پیامی خوانده نمی شود و فقط باید با شماره های اصلی مظب تماس بگیرید

 

معرفی به دوستان اشتراک گذاری

به قلم دكتر رضا راست منش، دكتراي تخصصي تغذيه و رژيم درماني بررسی‌های فراوان نشان می‌دهند که همین افراد از بیماری‌های ذهنی و جسمی‌‌خطرناکی رنج می‌‌برند و صرفا به دلیل درآمد و یا گاهی اوقات هیجانات گذرا برای نمایش زیبایی خود در این شغل قرار می‌‌گیرند.

تصویر نادرست از تناسب اندام: مشغله جديد خانم هاي جوان!


تصوری که هر یک از ما در مورد وضعیت بدن و شکل بدن خود داریم، تصویر ذهنی نامیده می‌‌شود.

اختلالات خوردن با مجموعه‌ ای از نگرش‌ها، ناکارآمدی و آشفتگی‌ها در مورد تصویر بدن همراه است. در هر جامعه‌ای، استانداردهای ایده‌آل از بدن و چهره برای زنان و مردان وجود دارد و تضادها هنگامی ‌‌ایجاد می‌‌شود که تصویر ذهنی ما با تصویر ایده آل ساخته و پرداخته ذهنمان مطابق نباشد. افزایش اختلالات تغذیه در سال‌های اخیر عمدتا ناشی از تاکید بر لاغری و ارزنده سازی آن در جوامع غربی است. مدل‌های لاغری که در وسایل ارتباط جمعی غربی و ماهواره‌ها تبلیغ می‌‌شوند مهم‌ترین عامل تمایل زنان به سمت لاغری بی‌حساب و کتاب هستند. باید بدانیم هنگامی‌‌که در مورد وزن بدن صحبت می‌‌کنیم هم اضافه وزن و چاقی و هم لاغری مفرط مذموم و ناپسند هستند.


پس همانطور که در مورد چاقی حساس هستیم باید در مورد پیامدهای زیانبار و روانی ناشی از تاثیرات ماهواره‌ها بر تعریف تناسب اندام نیز بسیار هوشیار باشیم. آیا «باربی» مطلوب‌ ترین شکل بدن است؟

بسیاری از خانم‌ها تصور می‌‌کنند که مطلوب‌ترین شکل بدن شکلی است که اصطلاحا «باربی» خوانده می‌‌شود، ‌غافل از اینکه حتی در جوامع غربی رسیدن به این سطح از لاغری را تایید نمی‌‌کنند.
بعضی از ما ممکن است فکر کنیم افرادی که در مدل‌های غربی و فیلم‌های غربی و شوهای لباس نمایش داده می‌‌شوند افراد بسیار شاد و سالمی‌‌هستند.

بررسی‌های فراوان نشان می‌دهند که همین افراد از بیماری‌های ذهنی و جسمی‌‌خطرناکی رنج می‌‌برند و صرفا به دلیل درآمد و یا گاهی اوقات هیجانات گذرا برای نمایش زیبایی خود در این شغل قرار می‌‌گیرند. مصاحبه‌هایی که با این افراد به عمل آمده عموما حاکی از میل شدید این افراد برای بازگشت به زندگی عادی و توصیه سایر افراد به پرهیز از تقلید مدل‌های لاغری است!


نظرات

 
   
 
Captcha