به منظور راحتی کار مراجعین، رژیم از طریق واتس اپ ارسال می شود. قبل از هرنوع واریزی حتما اول بین 12 تا 3 ظهر با مطب تماس بگیرید. شماره های مطب 22750414 و 22750449 می باشد. هیچگونه پیامی خوانده نمی شود و فقط باید با شماره های اصلی مظب تماس بگیرید

 

 شماره واتس اپ مطب ۰۹۳۰۸۰۵۶۴۶۷ می باشد.

شماره کارت: 6393461010110555 بانک سینا بنام رضا راست منش و عکس فیش ارسالی را بعد از راهنمایی گرفتن از خانم منشی باید به همین شماره واتس اپ کنید.

هیچگونه پیامی خوانده نمی شود و فقط باید با شماره های اصلی مظب تماس بگیرید

 

درمان هاي چاقي شكمي كدامند؟

معرفی به دوستان اشتراک گذاری

به قلم دكتر رضا راست منش، دكتراي تخصصي تغذيه و رژيم درماني يك راه جديد هم براي لاغري موضعي وجود دارد كه در افرادي كه هنوز به مرز سالمندي و يائسگي نرسيده اند "ممكن" است جواب دهد و آن هم لاغري موضعي با رژيم هاي جامع نگر است.

درمان هاي چاقي شكمي كدامند؟

ورزش هاي علمي كه زير نظر متخصص كارشناس تربيت بدني انجام مي شوند، همچنين، بعضي از دستگاه هاي لاغري موضعي و همچنين جراحي هاي موضعي در برخي شرايط شديد، حسب نظر جراح متخصص؛ از جمله روش هاي درمان چاقي شكمي محسوب مي شوند. معمولا روش هاي ورزشي اندكي زمان بر هستند و طبيعتا بدون درد و عوارض هستند و از نظر هزينه معقول ترند. ليپوليز و ليپوساكشن هم تا التهاب ايجاد شده پس از عمل فروكش كند بعضا از يك ماه تا سه ماه زمان مي برند. از ديدگاه مراجع علمي، دستگاه هايي كه با ايجاد ضربه ها متواتر به پوست بدن باعث لاغري موضعي بشوند، هنوز اثربخشي كامل شان بررسي و منتشر نشده است. تزريق بعضي داروهاي زير جلدي به منظور لاغري موضعي با عوارض بسيار بدي از عوارض كبدي گرفته تا ناباروري و سرطان هم در مردان و هم در زنان ارتباط دارد.
و اما يك راه جديد هم براي لاغري موضعي وجود دارد كه در افرادي كه هنوز به مرز سالمندي و يائسگي نرسيده اند "ممكن" است جواب دهد و آن هم لاغري موضعي با رژيم هاي جامع نگر است.


نظرات

Captcha